מסעדות כשרות בשוק הכרמל

לאוהבי הבשר שומרי הכשרות, אמנם קצת קשה בתל-אביב, מפני שלרוב המקומות אין תעודת כשרות, אך חשוב להבין שיש לא מעט מסעדות כשרות שמגישות אוכל כשר, רק ללא התעודה. בשוק הכרמל בפרט, מומלץ שלא לוותר על חוויית הטעמים מפני שלמרות שאין תעודה, המקומות כשרים, הם אינם פתוחים בסופי השבוע ולרוב הם מתמחים בסגנון אוכל כשר מסוים, בשרי, חלבי או צמחוני. אספנו עבורכם את המיטב הכשר של שוק הכרמל ולכם נותר רק לצאת לסיור טעים במקום.

דוכן הפלאפל, דוכן הבוריק, ארוחות בוקר או מסעדות בשרים בשוק הכרמל, יכולים להיות בהחלט אופציה נפלאה ליהנות מארוחות וטעימות גם לשומרי הכשרות. רוב המסעדות והדוכנים בשוק הם כשרים (למעט אלו המוכרים בשרים לא כשרים או שמוכרים מוצרי חלב ובשר יחד), וההבדל היחיד הוא שהם אינם מחזיקים בתעודת כשרות. עם זאת, גם בשוק, ובעיקר בכרם התימנים הסמוכה, יש בהחלט מסעדות ותיקות שלהן יש תעודת כשרות.

איפה כדאי לאכול בשוק הכרמל?

השוק שופע מיני מאפה, בורקס משובח, גבינות, מאכלי עדות, דוכני פלאפל, דוכני קבב, ארוחות בוקר ועוד המון אפשרויות שהופכות את הביקור, גם אם הוא נועד לצורך קניות, לחוויה קולינרית נהדרת. אפשר פשוט ללכת בעקבות חוש הריח (ושם הוא יהיה מפותח במיוחד) ולגלות את כל הפנינים שהשוק מציע, ולהתמקד בארוחת טעימות של מעבר מדוכן לדוכן, או להתחיל עם משהו קטן בבוקר ולאחר מכן להתמקד באחת מהמסעדות המצוינות שהשוק מציע.

טעימות כשרות של בוקר בשוק הכרמל

אם החלטתם ללכת על טעימות, פשוט תנו לשוק להוביל אתכם, טיילו בין הדוכנים, היכנסו לסמטאות וגלו את היופי. 
אוהבים בורקס?
בשוק הכרמל יש לא מעט אפשרויות, בין אם בורקסים קטנטנים במאפיות, ובין אם בורקס מלא בביצה ואריסה בדוכנים המתמחים, כגון
הבורקס של פפו: 

בורקס פפן ארוחת בוקר בכרמל

חבשוש חיים 32
שעות פתיחה:
ב’ – 09.00-18.00
ג’-ו’ – 09.00-17.00

אחד הדוכנים הפופולאריים בשוק הוא דוכן הבוריק של קובי שמואל, דוכן חובה שלא כדאי לוותר עליו, שם עומדים לא מעט אנשים ומחכים בשקיקה לעלה המטוגן שבתוכו ביצה או תפו”א.

סמטת הכרמל 42
שעות פתיחה:
א’-ו’ – 10.00-18.00

כמו כן, עם שוק שמציע כל כך הרבה מיני ירק טריים, אי אפשר שלא להתפעל ממנת פלאפל חם בפיתה טריה, להרגיש הכי ישראלי. פלאפל אלעד (הנקרא גם פלאפל רמב”ם על שום מיקומו) זה בדיוק המקום שבו צריך לנחות, כדי ליהנות מכדורי הפלאפל הפריכים והסלטים הטריים. 

צהריים של בשר – מסעדות בשריות כשרות בשוק הכרמל

אם לאכול בשרים, אז מה טוב יותר מלאכול אותם במסעדות השוק? הבשר הטרי מגיע ישירות מהקצביות הכשרות בשוק והמגוון הוא עצום. אפשר ליהנות מקבב בפיתה או באגט במרכז השוק, או לשבת לארוחה במסעדות בסמטאות או בכרם התימנים. גם בסביבת השוק, שהפך לאחרונה לטרנד בולט בקרב הצעירים, נפתחו לא מעט מסעדות נפלאות של בשרים.

למי שרוצה מסעדות ותיקות עם מוניטין של שנים, הכרם הוא המקום האידיאלי. מסעדת ארז בכרם, הקיימת כבר למעלה מ-50 שנה, מציעה אוכל ביתי ותימני אותנטי, כגון מרק תימני עם לחוח אסלי, קציצות, אורז, ירקות מבושלים ועוד (מסעדת ארז, נחליאלי 28 כרם התימנים)

מסעדת ארז

נחליאלי 28
שעות פתיחה:
א’-ה’ – 10.00-20.00
ו’ – 10.00-16.00

מסעדה ותיקה נוספת כשרה היא שמואל המציעה אוכל ביתי ומגוון של בשרים, באווירה נינוחה ובאירוח מכל הלב (רבי מאיר 42, כרם התימנים).

הכרמל 21
שעות פתיחה:
א’-ה’ – 11.00-18.00
ו’ – 10.00-16.00

מסעדות כשרות נוספות שמגישות אוכל מעולה בשוק הכרמל הם הלב הרחב, מהמסעדות הותיקות בשוק:

הלב הרחב בשרים

רבי עקיבא 10
שעות פתיחה:
א’-ה’ – 11.00-23.00

למי שכבר שבע מבשר המסעדות הבאות יהיו מושלמות:

אחים עוזרי:

מסעדת אחים עוזרי

יחיא קאפח 28
שעות פתיחה:
א’-ה’ – 09.00-22.00
ו’ – 09.00-15.00

פיש אנד צ’יפס מרקט:

יום טוב 7
שעות פתיחה:
א’-ה’ – 10.00-20.00
ו’ – 09.00-16.00

שתפו חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסיורים המובילים שלי

לקוחות ממליצים