סיור שווקים בתל אביב

סיור שווקים מכונה לעיתים גם סיור טעימות אבל מדובר בכותרת קצת מטעה – הכוונה היא לא לסמן וי על כמה שיותר תחנות ולאכול כמה שיותר. המטרה בסיור שווקים טוב, מעמיק ומקצועי הוא להתחקות אחרי הביס המושלם, אחרי חומרי הגלם הייחודיים המאפיינים את השוק ולהגיע ליצרנים המזון הארטיזנלים. 

סיור שווקים בתל אביב

בסיור שווקים בתל אביב אפשר להגיע לכמה שווקים שונים באופיים ונבדלים בחוויה שהם מציעים. יש לנו בתל אביב כמה שווקים מרכזיים שהם אותנטיים ויש כמה שווקים שהם מתוכננים ומודרניים יותר. 

בין השווקים האותנטיים מככב שוק הכרמל שהוא הכי מגוון ומצטיין מבחינת המבחר שיש בו, הוא שוק מתחדש, מפתיע ומרגש. כל ביקור בשוק הכרמל הוא חוויה. 

שוק התקווה בשכונת התקווה הוא שוק רחב יותר, נוח ומשופץ. שוק התקווה הוא שוק אותנטי עם נטייה לאוכל עירקי, פרסי ותימני איכותי, עם נגיעות של מאכלי עדות אחרות והרבה תוצרת בלאדי. שוק התקווה נחשב זול ואיכותי וביחד עם העובדה שהוא נוח לתנועה – מדובר בחוויית חובה. 

שוק לוינסקי הפופולרי מוקדש יותר לתבלינים, פירות יבשים וחומרי גלם אך הוא התפתח לשוק אקלקטי שכיף ליהנות ממנו. יש בשוק לוינסקי התפתחות יפה של בתי קפה ומסעדות בתוך השוק ומסביב. הוא אומנם פחות עשיר בדוכני אוכל רחוב אבל גם אותם אפשר למצוא. נעים לראות את האנרגטיות היפה שיש בשוק הוותיק, הצבעוני והאותנטי הזה שלא קופא על שמריו.  

סיור שווקים בתל אביב

לצד השווקים האותנטיים שהתפתחו במרוצת עשרות שנים, יש שווקים מודרניים עירוניים שמביאים ניחוח אירופאי ובינלאומי למשל שוק האיכרים בנמל תל אביב, שרונה מרקט ושוק צפון ברמת החייל. מדובר בשווקים חדשים יחסית, מסודרים וממוזגים, אך אל תטעו – גם בהם יש אוצרות קולינריים. 

סיור שווקים בתל אביב

כדי להגיע למקומות הכי סודיים, ליצרנים הכי מיוחדים ולדוכנים הכי אותנטיים אנחנו ממליצים להצטרף לאחד הסיורים שמוביל גיל להב בשווקים של תל אביב (וכן בנצרת ובשווקים נוספים בארץ). גיל מתרגש מאוכל כבר יותר מ-30 שנה ומשתוקק למצוא את הביס המושלם בכל שוק ושוק.

גיל להב, שף, מסעדן, מבקר מסעדות ומומחה לסיורים קולינריים מחפש את אוכל הרחוב הכי טעים, את חומרי גלם העונתיים האופייניים למקום וכמובן את האנשים והסיפורים שמאחורי כל אלו. המטרה היא לא לרוץ על פני הרבה תחנות, אלא לחוות, להתעמק, לגלות ולהתרגש. לא בכל שוק קל למצוא את הדברים האלו וזו בדיוק המומחיות של גיל להב.

מוזמנים להצטרף לאחד הסיורים המרתקים בשווקים של תל אביב:

לסיור בשוק הכרמל
לסיור בשוק לוינסקי

שתפו חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסיורים שלי

לקוחות ממליצים