טיול בנצרת עם הילדים, טיול מפתיע עם אטרקציות וקולינריה

מי אמר שנצרת זה רק אוכל וסיורים למבוגרים? העיר מציעה אטרקציות נפלאות לכל המשפחה ואפילו הילדים, קטנים כגדולים, יכולים ליהנות בה מאוד. שבת בבוקר יום יפה, אם בחורף ואם בקיץ, ואפשר להיכנס אל רכב, בלי הכנות מיוחדות ופשוט לנסוע אל נצרת. כל מה שצריך זה מצב רוח טוב, תיאבון בריא וקדימה, אל הכייף הגדול.

אמא, מה עושים היום?

אין כמו טיול משפחתי מהנה בשבת או באחד מימי החופשות של בתי הספר, אז במקום להיכנס לעוד קניון כזה או אחר, אתם יכולים במרחק של נסיעה קצרה לכיוון העיר נצרת, לגלות שזה ממש כמו קפיצה קטנה לחו”ל, בעיקר אם מדובר בחודש דצמבר, בו העיר מקושטת וססגונית לכבוד חג המולד.

אם אתם מגיעים אל נצרת בתקופת הכריסמס, אתם מסודרים, מאחר ובכל פינה תוכלו להתרשם מהמגוון העצום של הקישוטים הצבעוניים בכל המסעדות ובתי העסק, מדוכנים המוכרים מזכרות וסמלי חג ססגוניים, מצעצועים, בגדים וכל מיני אביזרים נפלאים, שיסדרו אתכם גם לקראת חג הפורים. אם קניות ושופינג הם חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם, קניון הביג פאשן נצרת יספק לכם את הסחורה תרתי משמע – חנויות בגדים, מותגים, צעצועים ומסעדות מחכים לכם במרחק קצר.
טיול בנצרת בשבת 

טיול בנצרת – חוויה נפלאה לכל המשפחה

נצרת שופעת אטרקציות נפלאות שהילדים יאהבו מאוד וגם ההורים ימצאו בהם עניין גדול. אחת הדוגמאות לכך היא הר הקפיצה (או הר קדומים), ממנו על-פי המסורת הנוצרית, ניסו להפיל את ישו אך הוא הצליח לחמוק. ההר, שמשקיף על כל עמק יזרעאל ועל נצרת, שופע מסלולי הליכה ונוף עוצר נשימה וכן תוכלו ליהנות שם מהמצפור. המקום פתוח למבקרים והכניסה חופשית.

מקום מרתק נוסף הוא כפר נצרת, שם תוכלו לחזות בחיים בגליל כפי שהתרחשו בתקופות קדומות ובו שחקנים המציגים את המקומיים, כשהם לבושים בבגדים האותנטיים, מכינים את האוכל הקדום, את שיטות העבודה ואת התרבות. חובבי ההיסטוריה ביניכם יאהבו מאוד את העיר העתיקה, שם תוכלו לראות את האדריכלות העות’מאנית בהתגלמותה ואת השפעותיה על הבניה הנצרתית.

סיור רגלי יכניס אתכם באופן מרתק אל התקופה בה שלטו התורכים בארץ, דרך מגדלי הטמפלרים, ארמונות, מסגדים וכנסיות מרהיבות ביופיין. נצרת, עיר הבשורה, שופעת כנסיות מעוצבות וייחודיות, מומלץ לבקר בכמה מהן, מבלי לפסוח כמובן על כנסיית הבשורה המרשימה ביותר והנחשבת לקדושה ביותר עבור הנוצרים.

עבודות יד ואמנות הם חלק בלתי נפרד מעיסוקם של תושבי העיר. טיול בנצרת עם הילדים יחשוף בפניכם טכניקות עתיקות לייצור של כדים וחפצי חרס, כדוגמת מפעל החימר, חפצי אמנות מברזל ועוד. אחד ממקומות האמנות הבולטים בעיר הוא בית התרבות הניצב בכניסה לשוק העתיק בנצרת, בו גלריית תערוכות לאמנות פלסטית, סדנאות וחוגים וכן קיים שם מכון מוסיקה מרשים.

טיול בנצרת בלי חלבה או טחינה? אין סיכוי. בטיול רגלי תוכלו להיכנס אל מפעל חלבה נצרת, לצפות בתהליך ההכנה ולרכוש את הטחינה המצוינת ביותר בארץ, טחינת אל-ארז. גם התבלינים וחומרי הגלם המצוינים של נצרת הם חוויה בפני עצמה, בשוק וברחבי העיר תוכלו להיכנס וליהנות מהמבחר הענק של תבלינים שלא תמצאו בשום מקום אחר.  זה הזמן להצטייד במגוון של תבלינים מיוחדים וארומטיים הביתה, חלבה מצוינת ועוד.

נצרת בירת הקולינריה האותנטית

אמרתם נצרת אמרתם חוויה אותנטית שאין שני לה. נצרת נחשבת לבירה הקולינרית האותנטית של ישראל וכבר בכניסה אליה, לא תוכלו להתעלם מריחות האוכל המענגים המציפים אותה. תוכלו להתחיל את הטיול עם ארוחת בוקר באחד מבתי הקפה והמאפים המתוקים בעיר, כגון ממתקי הידידות, שם תוכלו ליהנות מקפה משובח ומעשרות סוגי מאפים ומיני מתיקה ערביים אותנטיים (לא לדלג לא הכנאפה המדהימה שלהם). בנצרת לא חסרים מקומות בהם ניתן לאכול טוב ויעידו על כך שפע החומוסיות המצוינות במקום, מסעדות הבשרים המזרח תיכוניות וכמובן השווארמה האגדתית שהעיר מתהדרת בה. אחת המסעדות האהובות בעיר היא תשרין שמעניקה סצנת אוכל ייחודית, הן באווירה והן בטעם, וכנראה שאי אפשר לסיים את הטיול מבלי לטעום את האוכל המופלא שנוצר שם.

לסיכום, נצרת היא אחד מהיעדים המומלצים והמיוחדים לטיול עם ילדים ומובטחת לכם הנאה רבה וגדולה בה. העיר מציעה המון חוויות, קולינריות, תרבויות והיסטוריות ולא מעט אנשים בוחרים לשהות בה אפילו יומיים, כדי להספיק הכל ואכן, יש בנצרת גסט האוסים ומלונות וזו אופציה ששווה לבדוק. אם אתם בוחרים להגיע אל העיר בשבת, מומלץ לעשות זאת בשעה מוקדמת יחסית בבוקר, כדי להימנע מפקקים, הרי אמרנו, העיר הפכה ליעד ממש מבוקש וכל הקודם זוכה.

שתפו חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסיורים שלי

לקוחות ממליצים