סיור קולינרי ללא הפסקה – תל אביב

סיורים בתל אביב שישאירו לכם טעם של עוד

תל אביב צופנת אוצר קולינרי-תרבותי מהגדולים והמרשימים בישראל. העיר מתהדרת בשווקים, חנויות ודוכני אוכל עממיים, המקבצים מגוון נדיר של מאכלים וטעמים מכל קיבוצי הגלויות. זאת לצד מסעדות, מעדניות, בתי קפה ובתי אוכל מתקדמים ועכשוויים של מיטב השפים המקומיים, אשר כישוריהם ומאכליהם עומדים בכל סטנדרט בינלאומי. יחד עם זאת, גילוין של שכיות חמדה אלו כרוך בכיתות רגליים, ודורש מחקר מעמיק ויד על הדופק אודות בכל החדשות והרכילויות הקולינריות של חוגים יודעי דבר בעיר. מצד שני, תוכלו לקצר הליכים ולהצטרף לאחד מסיורי אוכל בתל אביב ולטעום מהקולינריה הייחודית והטעמים של העיר יחד עם גיל להב. אני מזמין אתכם לבחור סיור טעימות בתל אביב באחד מהמקומות הבאים:

גיל להב מציע מגוון סיורים קולינריים בתל אביב:

תל אביב, השווקים השווים לסיור קולינרי

סיור קולינרי בשוק הכרמל

שוק הכרמל, הגדול והמרכזי בשווקי תל אביב, מספק חוויה ייחודית של ריחות, צבעים, טעמים ומפגשים מיוחדים. גיל להב יגלה בפניכם את השוק מחדש על סודותיו, טעמיו, סיפוריו ופינות ייחודיות המוכרות אך למעטים. אתם מצידכם תטעמו ותכירו את הגבינות הטובות ביותר בשוק, תגלו את הדגים הכבושים הכי טעימים בארץ, תבחנו שמני זית משובחים, ותנגסו בלחמי בוטיק נימוחים. בנוסף על כך, בסיור תיהנו מאספרסו טוב, תכירו את המסעדה הכי טובה בשוק, ואפילו תוכלו להצטרף לסדנת בישול ייחודית בשוק עצמו.

למידע נוסף על הסיור – לחצו כאן

חוויה מענגת בשוק לוינסקי

שוק לוינסקי על סמטאותיו ורחובותיו הצרים הוא הוותיק והמרתק שבשווקי תל אביב, ועל כן אוצר בחובו סיפורים הנשזרים בהיסטוריה המרתקת של העיר. לאחרונה השוק הולך ומקבל מקום של כבוד במגוון סיורים קולינריים בתל אביב. גיל להב יחשוף בפניכם את האנשים, הסודות והסיפורים הטעימים ביותר בשוק. במהלך הסיור תזכו לטעום מנות ים תיכוניות שאין שני להן, תכירו את מלכת הסנדוויצ’ים של השוק, תשתו גזוז של פעם, ותתוודעו לשלל תבלינים מיוחדים ואיכותיים שישדרגו את המטבח שלכם.

למידע נוסף על הסיור – לחצו כאן

חזרה למחוזות ילדות בשוק התקווה

סיור בשוק התקווה האותנטי והצבעוני יפגיש אתכם עם חוויה קולינרית יוצאת דופן, המשלבת מאכלי עדות מגוונים זה לצד זה. במהלך הסיור תעברו בדוכני אוכל שיציעו טעימות מקובה ועמבה עיראקיים, חילבה תימנית, מאפים גרוזיניים ותבלינים בוכריים, וכן דוכנים שמתמחים רק בזיתים מכל הסוגים, דוכני סמבוסק ועוד שלל הפתעות.

גיל להב, יליד שכונת התקווה, ייקח אתכם למסע קולינרי מרתק הטבול בזיכרונות וסיפורים של בן המקום.

למידע נוסף על הסיור – לחצו כאן

אם אין לחם, תאכלו עוגות

מסע בין קרואסונים, מקרונים, וקינוחים פריזאים משגעים… סיור מיוחד לחובבי מתוקים!

בסיור גיל יחשוף את הקונדיטוריות השוות ביותר שילמדו אתכם איך אפשר להכין בבית לחם בוטיק ברמה גבוהה, עוגות שמרים אוסטריות ביתיות, ולמצוא את הקוראסון הכי פריזאי שאפשר למצוא בתל אביב.

למידע נוסף על הסיור – לחצו כאן

שתפו חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסיורים המובילים שלי

לקוחות ממליצים