ימי הולדת מרגשים

השילוב בין יומו המיוחד השנתי של אדם ובין הריגוש והאהבה שבאוכל טוב יוצר תמיד זיכרון נעים ובלתי-נמחה. אני מזמין אתכם להפתיע את יקירכם ביום הולדתו, בסיור קולינארי שהוא חוויה נהדרת וחגיגה של חושים לכל הנוכחים: יום הולדת מרגש כסיור קולינארי, המעניק גם את ההזדמנות להתאספות והתאחדות של בני המשפחה והחברים לכדי זמן גיבוש איכותי.

“חייבת לומר שלא ממש ציפינו למה שקיבלנו.
אנחנו כבר מכירים אותך מסיור קודם, אז ידﬠנו שיהיה מﬠניין וטﬠיםְ
אבל… יצא משהו הרבה הרבה יותר כיפי, מגבש וחוייתי. אנחנו סיימנו את הסיור מאוד מרוצים וﬠם הרבה טﬠם של ﬠוד” (גל יגאל והחברים בסיור יום הולדת ליגאל)

אז אחרי שחוויתם כבר ימי הולדת בסגנונות שונים, אפשר לתת הזדמנות למשהו קצת אחר: סיור יום הולדת קולינארי מפנק עם טעם של עוד לבעל השמחה ולאהוביו. זוהי חוויה חושית יוצאת דופן המתאימה לכל הגילאים וברמת קושי קלה ביותר (גם למתקשים ללכת).

איפה אפשר לסייר? נצרת, התשבי, הכרמל ומקומות אחרים – על-פי אופי האירוע ו/או אישיותו של החוגג, בתכנית סיור שניתן לבנות ולהתאים מראש, כחוויה ססגונית שבמסגרתה נגיע למקומות מעניינים וייחודיים ולפינות נסתרות אליהן בדרך-כלל לא מצליחים להגיע.

אולי זה הזמן לפרגן לאהוביכם במתנה קצת אחרת: סיור קולינארי מקיף וספציפי למקום שתבחרו, המתאים לכל אחת מעונות השנה, הכולל כיף וריגוש ומתובל בתובנות רבות שילוו אתכם בהמשך. גם בסיור הזה, כמו תמיד, אשים את הדגש על הביס המושלם ויחדיו נחתור להגיע על הניחוחות, הטעמים, הצבעים וכמובן האנשים שמאחורי הסיפור הנפלא הזה – שמצליחים להפוך את הביס הזה למיוחד כל-כך.

סיור יום הולדת קולינארי זוהי דרך חווייתית, שלא לומר – טעימה, להכיר את המקום דרך החיך. זוהי הזדמנות מעולה להכיר את ייחודו של המקום מזווית אחרת, מסתורית, אך צבעונית ומרתקת וללמוד הרבה יותר על האוכל והאנשים שמאחוריו. בואו ניחשף למטעמים חדשים ולטעמים מרגשים שלא הכרנו.

במקום לבלות אירוע יום הולדת נוסף במסעדה, בואו ונעשה את זה ליום דינאמי, חווייתי וטעים. כדאי להגיע על בטן ריקה, כדי לאפשר לחושים להתענג על הקסם המיוחד והאותנטי שתחוו ביום הזה ועל התוכן המרתק, שאת סופו נקנח בארוחה מלאה וברוח הסיור.

לסיור מגיעים עצמאית, עם אופציה להסעה מקומית. אירוע פרטי המתאים לזוג ועד לקבוצה גדולה של 50 איש.

עושר קולינארי בטלפון אחד: אשמח לשוחח ולייעץ לכם לארגן את אירוע היום הולדת המושלם עבור יקירכם. צרו קשר עוד היום לסל גדוש חוויות וזיכרונות טעימים.

*הסיור לקבוצות סגורות, מינימום 12 אנשים.