טיולים בארץ: הדרך המושלמת להתאהב בארצנו מחדש

טיולים בארץ ישראל היפהפייה

גם אחרי טיולים רבים בחו”ל, אתם יודעים עד כמה ארצנו יפה ומיוחדת. ממש כמו פנינה קטנה המונחת בצדפה שלה, כך ארצנו הקטנה יושבת לה במקומה ומציעה פינות חמד, נוי ויופי עוצר נשימה, והכול בשטח גיאוגרפי קטנטן. מאגם הכנרת דרך בקעת הירדן, מהגליל ההררי דרך הכרמל הירוק תמיד, ממדבר יהודה רב העוצמה ועד חופי הים התיכון משובבי הנפש. כל אלה פרושים לפנינו במרחק נסיעה קצר ומציעים הנאה מרובה.
לא תמיד יש חשק לתכנן טיולים בארץ באופן עצמאי ולארגן קבוצה שתטייל יחדיו. מה יכול להיות נפלא יותר מאשר טיולים מאורגנים בארץ אשר יספקו לכם הדרכה מקצועית ומנוסה והצעה למסלול מיוחד? טיולים מסוג זה נערכים במגוון סגנונות. גיל להב מתמחה בבנייה של טיולי בוטיק שאינם דומים לאף טיול מאורגן אחר. ניסיון קולינרי, היכרות מעמיקה עם פינות חמד בארץ וידע מקצועי רב, כל אלה חוברים יחדיו להפקה יוקרתית וייחודית של טיולים קולינריים בארץ. טיולים מסוג זה קיימים במספר סגנונות הודות לקשת הרחבה של עדות ותרבויות המציפים את ארצנו. מסיורי אוכל בשווקים, בשבילי תבלינים וביקבי בוטיק, תוכלו ליהנות מטעימה של מאכלים מסורתיים או ליהנות ממגוון טעימות יין ישראלי.

הזדמנויות שונות ליהנות ממגוון טיולים בארץ
ימי הולדת עגולים, ימי כיף משפחתיים או ימי גיבוש לעובדים – כל אלה סיבה למסיבה או יותר נכון, תרוץ נפלא לצאת לטיול מאורגן עם מדריך מקצועי כמו גיל להב. דוגמא ליום גיבוש לעובדים: סיור ביקבי בוטיק שונים המאפשרים לכם להציץ בעולם שמאחורי ייצור יין בוטיק בארץ ביקבים קטנים או גדולים, תוך שילוב טעימות יין והסבר על סוגי היין השונים, דרכי גידול הענבים וכד’. דוגמא אחרת לטיול: טיול בנצרת המשלב ביקור באתרים היסטוריים, חשיפת טפח מעולם בני הדתות החיים כל כך קרוב אלינו אך כל כך רחוק וסעודה באחת מהמסעדות הידועות באזור שאף אחד לא עומד בקסמי המנות שמוגשות בהן/

אל תחמיצו הזדמנות לטיול מודרך עם גיל להב, האשף בהדרכת טיולים בארץ תוך סקרנות וחוויה מעולם אחרת. הזמינו טיול כבר עכשיו.

שתפו חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסיורים שלי

לקוחות ממליצים